Log ind
Sådan holder du dig aktiv

Hjemmetræning med LOOP

I øjeblikket er mange af os derhjemme for at minimere spredningen af coronavirus / COVID-19. Det er en uvant situation, men det er vigtigt, at vi stadig holder os aktive, selvom vi ikke kan træne i træningscentret. Heldigvis er der masser af øvelser, du kan gøre derhjemme for at holde dine muskler og led i gang, så du er klar til at starte træningen op igen, når vi kommer ud på den anden side.

Vælg din hjemmetræning

Træn med live hver mandag, onsdag og fredag

Hver mandag kl. 10, onsdag kl. 17 og fredag kl. 10 har vi live-træninger på Facebook, hvor alle kan være med.

Vi laver forskellige træningsprogrammer hver gang, som tager ca. 30 minutter, så du hurtigt og nemt kan træne med derhjemme.

Hjemmetræning #1

I denne hjemmetræning kommer du flere af dine store muskelgrupper igennem. Dine mave- og rygmuskler er bl.a. dem, der hjælper dig med at sidde korrekt og aflaste din ryg, hvis du sidder og arbejder hjemme ved spisebordet i disse dage.

Hjemmetræning #2

Denne hjemmetræning kan du mærke i benene og ballerne i morgen. Hvis du sidder meget ned i disse tider, så er denne træning god til at aktivere nogle af de muskler, du ellers ikke bruger så meget i løbet af dagen.

Hjemmetræning #3

Denne hjemmetræning er en god kombination af øvelser, der får din puls op, og øvelser der giver sjove grimasser. Heldigvis kan de justeres, så de passer lige præcis til dit temperament.

Hjemmetræning #1 for Kidz

Denne hjemmetræning er rigtig god, hvis I skal have pulsen op og brænde noget krudt af. Hele familien kan være med – det gør bare træningen endnu sjovere.

Læs mere om LOOP

Konceptet bag cirkeltræning

LOOP Fitness er effektiv cirkeltræning og udføres på 16 maskiner opstillet i en cirkel.

Læs mere

Slap af og træn

Velkommen i LOOP Fitness. Her er der plads til alle! Når vi siger slap af og træn, så mener vi det.

Læs mere

LOOP Kidz (8-14 år)

I LOOP Kidz viser vi børnene, at fitness ikke er farligt, men faktisk er rigtig sjovt.

Læs mere